reede, 16. veebruar 2018

1.Peatükk

Ma ei teadnud enese kohta mitte midagi, kus ma olen või, kes ma olen või, mis minu nimi on. Ei, kohe mitte midagi. Kõik, mis ma sellest ajast veel mäletan oli see, et ärkasin üles tamme puu all. Väljas paistis suur-suur kuu.  Minu ümber laius tühi aas. Ma tõusin püsti ja hakkasin tasapisi liikuma, kuhugi suunas, mingi tee peal, teadmata, kuhu see küll viia võib.
  Ma kõndisin keset valgustatud rada, ma kõndisin kaua kuni nägin maja. See oli vana ja katkine. Ei tea küll, mis aga miski tõmbas mind sinna. See lausa pani mind jooksma. Maja oli küll väike, kuid selle ümber oli aiake. Astusin sealt sisse ja läksin majja. See maja oli nii lagunenud, et oli arusaadav, et seal keegi ei ela.
  Tuppa astudes leidsin, end rusu hunniku keskelt, mul tuli veidike korrastada, et saaksin sinna ööbima jääda. Pärast korrastamist armusin ma sellesse kohta nii väga, et tahtsin sinna jääda kauemaks kui üheks ööks. Ma kõndisin õues ja võtsin heina, et endale ase teha. Jah, te mõtlete, et sama hästi oleks võinud õues magada, aga nii pea kui oli taaskord tuppa jõudnud hakkas õues sadama ja see oli päris tormine sadu. Mul ei jäänud muud üle kui magama jääda.
  Järgmisel hommikul ärkasin nälja tunde tõttu üles. Ma poleks osanud arvatagi kui ilus oli koht, kuhu ma jääda soovisin, kuid ma ei saanud seda ilu kaua imetleda, sest mul tuli minna süüa otsima. Ma kõndisin edasi teed, mida eile kõndisingi. Ma kõndisin kuni jõudsin ühte väiksesse külla.  Üks, mis mul kohe selgeks sai oli see, et pean leidma töö ning selle abil endale toidupoolist teenima. Käisin majast majja aga kellelgi polnud tööabi vaja. Paljud vanaonud ja tädid arvasid ilmselt, et olen laps, kes plaanib midagi varastada. Inimesed vaatasid mind mu välimuse pärast. Jah, mul ei olnud kõige ilusamad ja puhtama riided. Lõpuks ei jäänud mul muud üle kui hakata kerjama. Kuid mind märkasid valvurid, kes mind koheselt kinni nabisid ja kuninga koja ette vedasid.
-------
Jägmine osa kui lehel on viis jälgijat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar