reede, 16. veebruar 2018

4.Peatükk


   Kui meil sai söök söödud läksime magama. Tal oli ikka päris korralikult asju kaasas, meil oli madrats, tekk ja padi. Ta ütles et mina magaksin seal ja tema magab minu kõrval. Kui ma rahulikuks jäin ja olin pool unes kuulsin ma vaikselt järgmist juttu...
 Ta on nii ilus tüdruk, ma pole varem sellist näinudki. Tal on imeilusad juuksed. Ta lõhnab imeliselt, võiks lausa öelda, et ta meeldib mulle. Ta on imeilus ma ei väsi seda kordamast. Kõige ilusam tüdruk üldse kogu maailma peal. Ma pean teda veel küll korralikult õpetama, kuid ma usun, et ta saab aru, et see on tema enda huvides. Mul on ikka hullult vedanud, et ma temaga kohtusin, ma ei usu seda ausalt öelda veel siiamaani...
 vot sellist juttu kuulsin ma. See oli ikka nii ilus ja ta ütles veel, et ma meeldin talle. Ma küll ei teadnud, mida sõna ”meeldima” tähendab aga see tundus väga hea sõna. Ma kuulsin ainult poolt juttu ja jäin magama. Ärkasin hommikul enne teda üles ja hakkasin otsima asju, millega oleks võimalik maja renoveerida. Ma käisin metsas ringi ja otsisin materjali, kuid ei leidnud midagi. Kui ma olin ära läinud ärkas ta üles ja hakkas mind otsima. Ta arvas, et ma põgenesin. Sebastian oli ikka päris mures.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar