teisipäev, 15. mai 2018

16.peatükk

Peale pesemist aitas ta mind riidesse ja tegi mulle armsa soengu. Näitas mulle seda peeglist. See oli tõesti imeilus. Charlotte tõi mulle õhtusöögiks suppi ja ütles, et pean paar päeva toas olema aga varsti saame väljas ka kõndida. Selle üle oli mul väga hea meel. „Mis me sulle nimeks võiksime panna? Kuidas sa tahad, et ma sind kutsuks?” , küsis naine peale õhtusööki. „Lily” pakkusin ma esimesena välja. „Lily, see on ju imeilus nimi. Kas see ongi sinu nimi?” „Ma ei tea aga Sebastian kutsub mind nii” vastasin talle kindla meelselt. „Räägi mulle natuke sellest Sebastianist” palus Charlotte. „Sebastian on hästi tore poiss. Me elasime koos ühes vanas majas...” rääksin talle kõike, mida teadsin. Ma rääkisin ja rääkisin, kuni ma üks kord haigutasin. „Aitab küll” ütles Charlotte „Käes on magama mineku aeg. Homme räägime edasi.” Ta aitas mul riided seljast ja magamiseks uue kleidi selga ja pani mulle teki peale. Pannud mulle teki peale tegi ta mu laubale musi ja võttis oma kappist ühe valge mängujänku, andis selle minu kätte ja läks jättis ukse praokile sealt paistis mulle valgus silma ja ma nägin kuidas ta veel köögis askeldas. Pesi nõusi kuivatas neid ja pani kappi. Mul läksid silmad märjaks ja ma jäin magama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar