teisipäev, 15. mai 2018

18.peatükk


Hetkepärast tuligi Doktor. Doktor astus tuppa ning ütles „Tere hommikust! Kuidas sultäna läheb?” Ma vastasin: „Hästi. Charlotte tegi mulle krunni ja hommikul sõimepannkooke.” „See on tore,” vastas doktor ning jätkas, „ma kuulsin sinu jalgadesteile, kas sa lubad mul neid vaadata.” Häbelikult üritasin ma oma jalgu varjataaga Charlotte tuli ja tegi mulle pai ja kalli ja ütles: „Kõik saab korda. Ta onhea doktor. Ta ei tee sulle midagi.” Selle lause peale näitasin ma doktorileoma jalgu ja ka tema arvates oli see kole vaatepilt aga ta ei öelnud seda otsevälja. „See on päris huvitav” sõnas ta peale lühikest pausi, „ja sa eitea,  kuidas need siia said?” „Mkm”vastasin ma ja raputasin pead. „See on päris tõsine asi. Siinkandis pole kunagimidagi sellist olnud.” jätkas doktor. Mu jalad üle vaadanud sõnas ta: „Sa peadpalju puhkama ja kõndida veel ei tohi, ma tulen sind homme jälle vaatama, jasiis saan sulle ehk rohtu ka anda,” ning peale seda läksid nii Sebastian kui kaCharlotte kööki. Charlotte ütles, et tuleb varsti tagasi saadab ainult doktoriuksest välja, kuid köögist kuuldus veidikene nende juttu. Nimelt arst pärisminu eilse reaktsiooni kohta ja Charlotte rääkis kõik nii ära nagu mina tallerääkinud olin. „Me koos otsustasime, et hakkame teda kutsuma Lily’ks , sestväidetavalt nii kutsus teda tema sõber Sebastian.”  kuulsin viimast lauset seejärel soovisid nadüksteisele head aega ja Charlotte pani ukse doktori järel kinni, ning tulitagasi minu juurde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar