teisipäev, 15. mai 2018

11.peatükk


Järgmine hommik oli üli imelik. Ma ärkasin üles ja Sebastian oli kadunud. Teda lihtsalt enam ei olnud, teda ei olnud väga pikalt. Ma hakkasin juba vaikselt muretsema. Kõik need imelised päevad ja sõnad, mis ta mulle lausus ja enam teda ei ole. Ma läksin tagasi voodisse ja puhkesin nutma. Nutsin ennast uuesti magama.
  Mõne tunni pärast üles ärgates vaatas ta mulle otsa ja ütles „Tere hommikust, kullake. Tõuse ja sära. Toit on valmis ja soe. Pane end korralikult riidesse, ma tõin sulle külalise” Pärast sellist lauset olin ma suhteliselt õnnelik ja põnevil, isegi veidike kohkunud näoga. Nagu ta mulle järgnevalt ütles. Kiirelt-kiirelt panin ma riided selga. Kammisin oma juuksed ja pesin näo ära. Jooksin kiirelt trepist alla sööma ja nägin söögilaua ääres kummalist kuju. See oli vanamees, kes vaatas mulle otsa. „Mida see peaks tähendama?” küsisin Sebastianilt. „Ma ei teagi, kes see vanamees on .” Sebastian proovis mind rahustada öeldes „ Rahu kullakene, See on võlur. Ta tuli vaatama, mis sul viga võib olla.” „Minul pole häda midagi. Tänan küsimast!” Võlur vaatas mind päris kahvatu näoga. „Tüdruk, istu ja söö ometi midagi.” „Minu nimi on Lilly, ma pole mingi tüdruk, ” vastasin talle äkiliselt. Kõht oli mul tõesti tühi, niisiis ma istusin lauda ja hakkasin sööma seda imemaitsvat rooga, mida Sebastian oli mulle valmistanud.Nad rääkisid hästi segast juttu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar