neljapäev, 22. november 2018

20.peatükk


Ta küsis: „Kus sa süüa tahad, kas siin kiigel või voodis?” „Täna tahan kiigel süüa.” Ta pani mu tagasi kiigele ja andis taldriku kätte. Taldrikul oli ahjukartul koos hautatud köögiviljade ja lihaga ja hapukoort. Klaasis joogiks oli piim. Magustoiduks oli saiavorm piimaga. „Kõik oli nii ime maitsev” ütlesin kiites Charlotte poole. „Tore, et sulle maitseb” vastas ta ja naeratas mulle.
Natuke aega oodanud küsis ta „Mis me täna veel teeme?” „Ma olen veidi väsinud ja tahaksin magada natuke” vastasin talle vaikselt. „Mul pole selle vastu midagi. Viin su voodisse ja hakkan ise nõusid pesema ja mõne tunni pärast tulevad mulle külalised. Ära siis ehmu kui kisa kuuled.” „Kas nemad tahavad ka minu jalgu näha?” küsisin ja vaatasin talle viltuse peaga otsa. „Ei-ei seda küll mitte, nad võib olla tahavad sind näha küll aga sinu jalgadest me juttu ei tee. Kui sa meie juurde tahad istuma tulla siis paneme sulle sukapüksid jalga sobib?” „Jah, aga ma ei tea kas ma ikka tulen.” vastasin arglikult. Charlotte võttis mu sülle ja viis mu voodisse. Tegi mu laubale musi ja andis mulle mu mängujänku kätte, mis oli maha kukkunud. Ma uinusin koheselt kui ta oli läinud. „Vaesekene,” mõtles Charlotte endamisi, „tal ei ole kedagi peale minu, kes küll hülgaks oma lapse nii, kuidas keegi tema vastu huvi ei tunne” ja asus uuesti nõusid pesema ja küpsetama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar