reede, 23. november 2018

21.peatükk

Üles ärkasin ma alles siis kui kuulsin ukse pauku. Külalised tulid. Charlotte pani nad lauda istuma ja ütles, et läheb vaatab, kas ma olen juba ärganud. Tuppa astudes märkas ta kohe, et mu silmad olid lahti. „Oled sa juba ammu ärkvel?” „Ei ma just ärkasin, uksepaugu peale”, naeratasin talle. „Tahad siis meie juurde tulla?” küsis ta uuesti. „Jah ikka võib” olin seekord oma vastuses kindel. Ta aitas mul kleidi selga ja sukapüksid jalga ja võttis mu sülle, ning kandis mind kööki kiigele. Kui me olime köögi uksel vaatasid kõik meid imestunult ja kohe tulid kõik minu juurde. „Kui armas väike printsess see siin on” ja „mis su nimi on?” olid küsimused, millega nad mind uudistama tulid. Arglikult tõmbasin oma pea veel rohkem Charlotte ligi ja hoidsin oma jänkut kõvasti kinni. „Paneme su kiigule” kostus Charlotte suust. Ta asetas mind istukile ja küsis, kas mul on nii mugav. Ma noogutasin. Siis küsis ta „Kas sa tahad midagi näksimist ka siia juurde või juua?” Jällegi ma ainult noogutasin. Mulle toodi sooja piima ja kaneeliküpsiseid. Ja ma jäin rahulikult mängima. Muljetasin jänkuga omaette. Ma panin jänkule nimeks Puffy, sest tal oli kõht hästi punnis. Pakkusin ka oma jänkule küpsist. Vanemate juttu ma ei kuulnud väga, olin liiga omas mullis. Äkitselt puhkesin ma nutma. Pisarad lihtsalt voolasid ja voolasid. Ja kui teised seda märkasid siis nad ütlesid Charlottele edasi. Ta tuli kohe minu juurde ja küsis „Mis juhtus kullake?” Ma ei oskanud talle midagi vastata. „Kas sa tahad oma tuppa minna?” küsis ta uuesti. Ma raputasin pead. Ta pühkis mu pisarad ja viis mu nende kõrvale ja hoidis mind süles. „Sa oled nii armas” , ütles üks vanatädike üle laua, mille järel ma kuivatasin oma silmad ära ja naeratasin talle, ning ütlesin „Aitäh!” Laua pealt sõin veel kõike head ja paremat, kuni ennast paremini tundsin. Siis palusin ennast jälle kiigele viia. Ja kui Charlotte oli tagasi lauda istunud, küsis keegi naisterahvas „Miks ta ise ei kõnni?” Charlotte vaatas mulle otsa ja ma noogutasin. See oli märguandeks, et ta võib rääkida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar