kolmapäev, 5. detsember 2018

33.peatükk


Sebastianit magamis toas ei olnud ja ma läksin alla. Ta kuulis, kui ma trepist alla tulin ja tuli köögiuksele vastu. „Tere hommikust, kallis, kuidas magasid?“ küsis ta minu käest ja pani käe üle minu õla. Ma kehitasin ainult õlgu ja astusin kööki. Laual oli head süüa ja teed. Ohkasin raskendatult ja istusin laua taha. „Tahad ma toon sulle midagi?“ kostis Sebastianilt küsimus. „Ma tahan oma perekonda tagasi!“ ütlesin vaikselt, langetasin pea ja luristasin ninaga ning haarasin lusika ja hakkasin vaikselt oma putru moosiga sööma. Ta istus mu kõrvale ja lausus siis „Tahad lähme otsime nad üles?“ Ma ei suutnud midagi kosta. Ta haaras salvrätiku ja pühkis mu nina, kallistas mind ja lausus „Ma tahan, et sul oleks hea olla ja kui see hea on koos nendega siis me lähme ja otsime nad üles, ma ei saa muidu sind vaadata kui sa oled kogu aeg kurb. Aga kui neid ei ole enam seal, kui nad on kuskil mujal või pole neid üldse, mis siis saab?“ küsis ta lõpuks. Ma nuusatasin korraks ja vastasin „ Siis ma tean, et nägin seda vaid unes.“ Meie vahele tekkis väike piinlik vaikus. Ta kallistas mind ja ütles „Söö ära ja siis lähme neid otsima. Sobib?“  Noogutasin pead ja naeratasin talle, võtsin lusika ja hakkasin uuesti sööma. Sõin korralikult kausi tühjaks ja pesin enda järelt nõud ära. Läksin vahetasin riided, pakisin seljakoti ja asusime teele.
 Tee peal jutustasin ma uuesti ja uuesti lugusid, mis mu perega oli. Mõne tunni pärast jõudsime külla ja ma läksin mööda tuttavat rada, tuttava maja juurde. Astusime Sebastianiga väravast sisse, koputasin uksele. Sealt tuli vastu see sama, Charlotte koos Eliisega. „Tere, kas ma saan teid aidata?“ küsis Charlotte ukse peal. „Kas sa siis ei mäleta mind? Ma olen Lily.“ Vastasin ma neile. Eliise suu venis kõrvuti... LILY!!! Karjus ta seejärel ja kallistas mind. Ka Charlotte oli üllatanud ja poetas ühe õnne pisara nagu ta seda nimetas. „Sa tulid koju tagasi! Me otsisime sind igalt poolt, ega sa viga pole saanud?“ hõikles ta siis. „Ei-ei-ei! Sebastian hoolitses minu eest või noh me mõlemad hoolitsesime teine teise eest.“ Vastasin talle. „Ah tema ongi siis see Sebastian. Aitähh sulle, kus sa ise elad?“ küsis Charlotte Sebastianilt. „Tegelikult mul polegi kodu. Me elasime koos ühes maha jäetud majas aga seal oli väga ilus ja hea olla.“ Vastas Sebastian uhkusega. „Kas sa meie juurde ei tahaks tulla? Äkki saame tolle maja ka korda ehitada.“ Küsisime koos nagu ühest suust. „Eks see on pisut imelik aga siin oleks vist tõesti turvalisem. Ma tahan siia jääda.“ Suutis ta lõpuks otsustada. Jeeee! Lõpuks on pere koos. „Aga kus Robin on?“ tuli mul äkitselt meelde. „Robin läks just eile ära aga me võime talle helistada.“ Oli tema vastus „Oi see oleks tore, kas mina võin rääkida?“ kiljusin ma rõõmust. Ma ei suuda seda uskuda. „Aga Sebastian, me peame millagi teised asjad ka ära tooma.“  Mainisin Sebastianile, kes polnud midagi kaasa võtnud. Minul oli vähemalt kott riietega siis aga pakkus Charlotte, et võiksime täna poes käia ja siis kui Robin tagasi tuleb siis toome asjad tagasi. Charlotte aga haaras nüüd telefoni ja valis Robini numbri. „Hallo!“ kostus mõne aja pärast teiselt pool telefoni. „Tere Robin!“ vastasin oma tavapärasest kõrgendatud häälega. „See olen mina Lily.“ Jätkasin pärast pisikest pausi oma juttu. „Kas sa oled Charlotte pool tagasi?“ küsis ta. „Muiduigi olen, Sebastian ja Eliise on ka siin. Millal sa koju tuled?“ rääkisin talle. „Ma olen veel kaks päeva ära ja siis tulengi, ma ei suuda oodata millal teid näen. Musid-kallid teile olge tublid. Ma pean minema. Töö asjad. Armastan teid!“ ja nii lõpeski meie kõne. „Me peame kohe peo tegema, kui Robin koju tuleb. Ma saadan sõpradele kirjad laiali ja siis hakkame hilist-lõunat sööma. Sobib teile nii? Eliise ja Lily te saate seni kaua Sebastianile kodu näidata.“ „Jaa sobib!“ ja me läksime kõige pealt meie tuppa. „Aga emme, kus siis Sebastian magab?“ küsis Eliise üle toa ukse. „Kas te juba suutsite ära unustada, et lähme pärast poodi ja ostame talle ka ühe voodi?“ kostis Charlotte hääl vastu ja ta jätkas kirjutamist. Edasi näitasime Sebastianile ema ja isa magamistuba. „Siin on kõik nii valge ja ilus.“ Ütles Sebastian suure üllatunud näoga kui ta oli teiste magamis tuba näinud. Järgmisena näitasime igaksjuhuks tualetti ja vannituba, mis olid samuti väga valged. Selleks pidime köögist läbi minema ja tundsime, kuidas ema teeb pastat. Mmmmm, see lõhn oli juba isu äratav. „Ta teeb ikka veel nii hästi süüa.“ Ütlesin ja vaatasin Eliisele otsa. Eliise naeratas mulle. „Näitame talle ülemist korrust, seal on täiega uusi asju tulnud, isegi sina ehmud seal ära.“ Ütles Eliise ja sikutas mind varukast. Ilmselt ei olnud ta veel Sebastianiga harjunud ja võõrastas pisut. „Oi siis peame kindlalt minema!“ ja me jooksime trepist üles. WOW. See vaade seal oli võimas. Terve tagumine sein oli suur aken ja sealt läks uks terrassile. Toa keskel oli arvuti laud vaatega välja. Laual oli paras segadus. Kõik oli nagu ilusti aga sassis. Ma olin tõesti šokkis vaatasin teisele poole seal oli laest rippumas kiikumis pallid. Ja teises nurgas oli pehme lamba vaip ning valge vaip. See koht oli nii muutnud. Me läksime ja istusime nende pallide sisse ja ajasime natuke juttu. Uurisin kuidas Sebastianile siin meeldib ja mis ta Charlottest arvab. Edasi läksime alla, sest ema kutsus sööma. Laud oli ilusti kaetud ja pasta lõhnas mega hästi. Kõrvale oli joogiks piim. Eliise ei suutnud vist siiani uskuda, et ma kodus tagasi olen sest kogu söögiaja ta istus minu kõrval nii, et meie vahel polnud ruumi ja toetas aegajalt oma pead minu õlale. Ta oli nii suureks juba kasvanud. Magustoiduks oli saiavorm piimaga. Kogu söögiaja ma rääksin lugusid Sebastianiga. Mul oli raske uskuda, et kogu mu pere on siin. Ma ei suutnud ka vait olla, kuid muud moodi ma ei suutnud oma rõõmu näidata. Jah, ma naersin ja naeratasin aga see ei paistnud olevat kõik. Pärast söömist läksime taas oma tuppa. Enne toani jõudmist, täpselt enne ukse pakku, kukkusin ma maha. Kõik hakkasid ümberringi karjuma mu nime, küsima mis juhtus ja kuidas juhtus. Meist keegi ei saanud aru mis toimus. „M...m...m...m...“ alustasin ma oma lauset kokutades „ma ei tunne oma jalgu.“

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar